Clothes comming to my doorstep..

And i like it🙂 Who would’n !? Det bankede på døren i dag og det var postmanden, yeaaah ! Har gået og ventet på denne pakke, fordi den indeholder disse ultra smukke sko til sølle 349,95 kr., og er så spændt på, om jeg kan passe H&M sko…Bruger en str. 40, og synes til tider deres sko kan være lidt små i det :( Synes de er super flotte og klassiske – og ville bruge dem til et par skinny jeans og en lækker løs top !  Desuden har jeg  købt en stribet top, til kun 39,95 kr. Den havde jeg på i dag, da jeg efter arbejde smuttede i Rosengårdscenteret for, at købe en gave til min dejlige kæreste, som kommer hjem i morgen🙂 Håber i alle hvade en dejlig dag !

     

 

Toppen har jeg ikke taget noget billed af, fordi jeg har den på, på Dagens i dag – så tænkte at det var fint nok🙂 I morgen kommer bloggen nok til at stå lidt stille, da jeg skal til København for at hente min kæreste, og tager derover før han lander, for at kigge lidt på udslag:)

Kiss kiss bang bang

Skriv et svar

