A Loooong And Uninsprired Day

 

I aften er jeg hjemme ved min forældre, og har fået super lækker biksemad og lækre jordbær – og det smagte som al min mors mad – FANTASTISK ! ! !  Det har været en utrolig lang dag, eftersom jeg mødte på arbejde kl. 06 i morges. I disse tider arbejder jeg i et meget uinspirerende miljø, og derfor er der ikke noget dagens i dag. Jeg arbejder på Intersports lager i Odense, og har derfor sportstøj på hver dag :(.

I dag har jeg f.eks. haft nike short på, intersport tee og mine nike løbesko på. Et fantastisk dagens var !? 😉  Så snart jeg bevæger mig udenfor lageret, så skal jeg nok trække i et lidt mere anstændigt outfit og ligge et dagens op til jer. Lige nu ser jeg bare frem til onsdag, fordi der kommer min dejlige kæreste hjem fra sit praktik ophold på Island. Jeg skal til Københvan og hente ham, så håber jeg kan nå at smutte forbi strøget inden han lander 🙂 Nogen af jer der vil fortælle mig åbningstiderne på strøgbutikkerne og ellers nogle af jeres yndlingsbutikker 🙂 !?

Categories Ikke kategoriseret

Skriv en kommentar