Buy 2 pay for 1, Tjaaaa

Som jeg nævnte i mit tidligere indlæg, så fik jeg foruden en dejlig Cafe-tur også shoppet lidt. Smuttede hurtigt indenom Biancoog Mood, for at se, om de havde nogle sandaler eller andet lækkert, SELVFØLGELIG hvade de det ! – Jeg købte et par sandaler og et par helt enklesorte flats = BTW lever i flats, hvis I ikke har opdaget det endnu🙂 Samt en lækker pung.

 

Sándaler 450 kr.

 

Flats 400 kr.

Til sidst smuttede jeg lige forbi en anden super fed butik,som hedder Mood, hvor jeg købte en sød lille pung/clutch som passer til min Balenciaga taske, den kostede 112 kr. og er ikke ægte, men synes den var sød og var vild med farven – så besluttede mig for at købe den alligevel:)

Pung fra Mood, 112 kr. 

Skriv et svar

