Dagens # 5

Skulle mødes med en veninde i dag, så hoppede i noget meget enkel og efter et stykke tid også meget varmt outfit -TYPISK MIG – i morgen bliver det kun bikini:) Har været på Frank A, med en dejlig veninde, som jeg ikke har snakket med længe, så det var bare super hyggeligt. Det har været et fantastisk dejligt vejr her i Odense, og kiggede lige hurtigt nogle butikker igennem efter hyggen på Cafen. Det var lig med to sko køb, som jeg uploader billeder af lige om lidt- Hvilken pige kan modstå 2 sko betal for 1 i Bianco !? HAHA 

Jeans: Urban Outfitters, Top: Selected Femme, Jacket: H&M and Shoes: Zara

Håber i alle havde en dejlig dag, fortryder virkelig at jeg ikke tog til stranden i dag, så det regner jeg bestemt med at gøre i morgen – I den anledning vil jeg lige smide et billede op af den bikin jeg benytter mig mest af for tiden, og kunne desuden også godt tænke mig at hører, hvilken bikini i har anskaffet jer her til sommer, og om i er hoppet med på de trendy badedragter !?

Bikini fra H&M – 180 kr.

Skriv et svar

