Wanted

Som mange andre har jeg været inde på H&M’s hjemmeside for nogen tid siden, hvor jeg faldt over deres Fashion against Adis add, og var rigtig begejsret for flere af deres items, hvor efter jeg kunne se at alt var udsolgt, og at jeg igen igen har været alt for langsom i optrækket. ! Men hvis alle varen var på lager, og jeg frit kunne vælge – så ville jeg helt klart købe følgende items;

     

Desuden ville jeg købe de hvid/sorte haremsbukser, men kunne ikke finde et billede af dem:)

Var der nogen af jer derude, der var så heldige at få fingrene i noget fra kollektionen!?

XXX

TEWO

Skriv et svar

