I would’n mind

If the new Ipad came to my doorstep..  Jeg er en ELEKTRONISTA med stort E, elsker at følge med i den teknologiske udvikling, og jeg har som regel også den nyeste dingenot, med hensyn til mobiltelefoner og computere – Jeg mangler dog stadigvæk en Macbook, men kommer nok snart🙂 Har haft Iphone og er nu den lykkelige ejer af en Blackberry. Hvis jeg havde penge nok, den koster jo sølle 3000 kr. i USA, så var der ikke nogen tvivl om, at der ville gemme sig en Ipad i min Balenciaga taske, og nu hvor den endnu ikke er kommet til Danmark, så ville jeg sørge for at købe den i USA, så jeg havde den før alle andre:)

   

Det var alt for mig i dag, håber i har haft en god dag og at i får en godt nats søvn…

Kiss kiss bang bang

 

Skriv et svar

