Hamburg trip

Som lovet ville jeg ligge billeder ud fra min Hamburg tur. Tog med mine forældre derned om fredagen, så vi kunne sove lidt længe:) Boede på Marriott, og det var total lækkert.  Jeg har også taget lidt billeder af de ting jeg købte i Hamburg. Fik købt meget lækkert sommer tøj, et par flade ballerinaer og et par total nice støvler(synes jeg i hvert fald selv).

       

Støvler fra Prada T-shirt: Monik, Shorts: Zara, Halskæde:H&M

Cut out T-shirt fra Monik

 

Shorts Vero Moda

Kjole fra Monik

         

Ballerinaer fra Zara

Som i jo nok kan se så har jeg få købt en smule – heh desuden venter jeg på pakker fra både H&M og ASOS, jeg ligger selvfølgeligbilleder op af  indholdet når de kommer frem🙂

Kiss kiss Bang bang

Skriv et svar

