Gone in seconds …

To Hamburg. Pakkede mine ting i går, og sener i dag drager jeg mod den ultimative shoppingby (hvis man altså spørger mig). Elsker Hambrug på grund af butikkerne, stemningen og menneskerne dernede. Har i mange år taget derned, frem for en tur til København, synes inspirationen er mere tilgængelig og synlig dernede. Planen er at komme tilbage til Odense igen Lørdag aften – så måske ses vi der !? Håber i får en fantastisk aften i aften, og dag i morgen. Får desværre ikke mulighed for at blogge mens jeg er i Hamburg, for min Blackberry driller mig for tiden. Jeg regner med at være tilbage igen søndag, med updates fra Hamburg, hvis ikke allerede lørdag🙂

Skriv et svar

