JA TAK –

Jeg vil meget gerne have disse skønheder i min garderobe, disse flotte stilletter er fra Friis & Company, og mener de kostede 499. Synes de er super flotte, og ville passe til hvert et outfit. De er sorte og klassiske, og så til den pris, overvejer dem meget kraftigt – Hvad synes i om dem, go eller no go!?

 

Efter at have købt disse skønheder med øjnene, tog min mor og jeg hen på Druen & Bønnen, og fik en lækker gang salat. Det var super lækkert, og så kunne vi oven i købet sidde ude, eftersom det ingen er begyndt at blive sommer i Danmark🙂

Det var vidst nok alt for mig i dag, sov godt peeps,

Kiss kiss bang bang

Skriv et svar

