Dagens /

Har for første gang i lang tid, rigtig hygget mig i dag – Dagen startede med arbejde, som jeg rent faktisk nød, eftersom det er meget lang tid siden jeg har været der – pågrund af eksamen. Efter arbejde kom en af mine skønne veninder forbi, vi lavede lækker mad og hyggede på altanen. Derefter tog vi i Rosengårdscenteret som lukker kl. 20 om torsdagen, det blev til lidt lækker udsalgs smykker fra H&M, ikke dårligt… Aften sluttede vi af nede på Engen, hvor vi fik en dejlig gammeldags is, sammen med en anden veninde som havde fået 12 i sin sidste eksamen – det skulle vi selfølgelig fejre.. Håber jeres dag har været lige så fin som min !?

Mit dagens er desværre et halvt dagens, men tror godt at i kan fornemme stilen – skulle skynde mig, og kom til at kigge væk, så fik ikke mit hoved med, men hva fa’en – regner med i overlever !

Chinos-Tusnelda Bloch, Shoes – Converse, Denim Jacket – H&M, Top – Monik, Bag – Balenciaga

Nighty night!

Skriv et svar

