SATC 2- Bahh

Jeg var som sagt inde og se Sex and The City 2 i går, og var meget spændt på at se filmen, grundet de mange menninger der har været om den. Jeg havde bestemt ikke forvente at filmen havde en spændende handling, for mange af os piger kigger jo lige så meget på tøjet som selve filmens handling. Men boy hvor blev jeg skuffet ! _ Hvad søren skal de til Abu Dabi efter, der er jo en grund til at serien og filmene hedder Sex and The City… Hvad siger i !? Tøjet de hvade på var ikke synderligt inspirerende og synes faktisk at de til tider lignede noget der var løgn.. Hvor imod man i den første film, nærmest var klar og parat til at hoppe ned i hvert et outfit de havde på sig..  Til sidst og ikke mindst synes jeg at Carrie manglede sit gamle jeg – Sara Jessica Parker, lignede en der var træt og havde brug for lidt søvn !

– Håber ikke jeg fornærmer jer blogger derude, men den flim burde efter min mening i være lavet –

Kiss kiss bang bang

Skriv et svar

