Done !

Så er eksamen endelig veloverstået. Jeg kan nu nyde retsen af sommerferien, og arbejde lidt. Det er en rigtig dejlig fornemmelse, når man har lagt rigtig meget energi i noget, og det så lykkedes og endelig er slut. – Jeg har købt et par ting, oven på dagens fine eksamens resultat, var et smut forbi Topshop og Pinoc i Odense. Skal nok ligge billederne op senere.


– I aften skal jeg i biografen med min mor og se Sex and the City 2, glæder mig til endelig at se den, nu hvor der har været så mange meninger om filmen… Hvad synes i om filmen !?

Nu vil jeg nyde det gode vejr, fortsat god tirsdag –

Kiss kiss bang bang

Skriv et svar

