I wish..

Har i den sidste tid siddet dybt begravet i mine bøger for at forberede mig selv, til min mundtlige eksamen i morgen… I min tiltrængt pause, forkælede jeg mig selv ved at købe et blad, hvor jeg så dette ur fra Chanel… Det er ikke just et nyt ur, men hver gang jeg ser det, falder jeg for det på ny.. Så hvis der er nogen, der ikke ved, hvad de skal bruge deres penge på – så må de meget gerne give mig det ur🙂

Chanel J 12

Tilbage til læsningen…

Forsat god mandag peps !

Kiss kiss

Skriv et svar

