Fristelsen

De fleste af  jer har allerede været der, og det har jeg bestem også op til flere gang, og nu igen.. Køb på nettet er en dårlig opfindelse, hvis du spørger min bankrådgiver, meeeeeeen denne gang var det dog H&M og ASOS, der kommer forbi mig. Trøster mig selv ved at sige, ” at det trods alt ikke er NET-A-PORTER , right !? “, skulle det gå helt galt så kan jeg jo bare sende det tilbage.. HVad jeg har købt, må i vente med at se …

Glæder mig virkelig til min eksamen i morgen er overstået, så jeg kan påbegynde min sommerferie, og tjene lidt penge ! Desuden har min dejlige kæreste forladt mig i en måned, for at færdiggøre dele af sin praktik på Island, kan slet ikke vente til han kommer hjem igen, for så skal vi nemlig på ferie, ser jeg virkelig frem til – Hygge, god mad, og god vin…. HAPPINES..

Nighty

Kiss kiss bang bang

Skriv et svar

