Inspiration ….

 

Geraldine Saglio

Mine inspirationskilder kommer mange steder fra,  min inspiration kommer fra både mode magasiner, andre danske og internationale blogge, samt personer som jeg møder på min vej. Derudover bruger jeg også mange billder, som inspiration – her er nogle af de billeder jeg kigger meget på for tiden:

Erin Wasson

Emmanuel Alt & Geraldine Saglio

Som i jo nok kan se, så er det meste af tøjet sort, og det er også den farve jeg bedst kan lide,. ! Jeg er ikke typen der kaster mig ud i pang farver, hvis sommeren ikke er kommet og jeg ikke er tilpas brun–

So long.. Jeg må hellere arbejde videre med min mundtlige eksamens fremlæggelse …

Kiss kiss / bang bang

Skriv et svar

