Rain go away

Ligesom man troede at sommeren var kommet – ja så begynder det at regnen igen !! Har virkelig haft travlt her på det sidste med eksamen. Siden bloggens start, har jeg ikke været særlig god til at lave indlæg, det skyldes at jeg har lavet en stor opgave, som har taget rigtig meget tid, og at jeg nu skal til mundtlig eksamen, hvor jeg skal forsvare min opgave. Desuden har jeg haft en masse arbejde at se til :S – HADER virkelig mundtlige eksamner så, håber på det bedste🙂 Håber at alle jer andre bloggere har haft et knap så stresset liv som jeg…!?

Oven i hatten får i lige et dagens, i håbet om at det var blevet sommer i Danmark, hvade jeg faktisk gemt min Hunter langt væk, meeeeen så kom regnen og så kom de frem igen. Bukserne er fra Urban Outfitters, Denimjakke fra H&M, Hættetrøje fra H&M, hvid top fra Second Female, og taske fra Louis Vuitton🙂

Tag jer ikke af mit ansigtsudtryk, var rimelig stresset – og skulle hurtigt ud af døren🙂

Kiss kiss bang bang
xxxx

Skriv et svar

