/ NEW IN /

Topshop Sakura

Har længe haft et godt øje til disse skønheder fra Topshop, men synes prisen på 749 kr. var way too much i forhold til, hvor meget jeg ville bruge dem. Da jeg var forbi Magasin og Topshop i mandags, snakkede jeg med en anden ekspedienten, som fortalte mig at det var det sidste par, og at de derfor var sat ned til 149 kr. WTF !? (!!!!!) Efter hun havde sagt det, var der ingen tænktepause, jeg hapsede dem straks med hjem. Hvis man tager den 14 cm høje hæl i betragtning, så er de faktisk gode at have på, men de gør altså lidt av efter nogen tid, men man må jo lide for skønheden right !?

4 comments

Skriv et svar

